مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایز

این مجموعه در منطقه ای سرسبز و جنگلی در کنار رودخانه ای پر آب و زیر دیواره سد سلیمان تنگه ساری به وسعت 60 هکتار واقع شده است . این مجموعه دارای 100 واحد اقامتی (ویلا ، سوئیت آپارتمان وی آی پی ، اتاق و کلبه ) میباشد .

آلاچیق های لب رودخانه ، مسیر پیاده روی سلامت ساحلی ، رستوران ، سوپر مارکت ، خشکشوئی ، زمین بازی کودکان ، زمین ورزش ، فضای باغ ، آلاچیقهای باغی و نمازخانه از مزیتهای این مجموعه بشمار میرود .

در این مجموعه احداث باشگاه ورزشهای مهیج از قبیل زیپ لاین به طول 600 متر در ارتفاع دیواره 150 متری سد سلیمان تنگه ، راپل بر روی دیواره سد ، تاب هیجان 18 متری بر فراز دره به عمق 100 متر و روپ جامبینگ که در نوع خود بینظیر میباشد طراحی شده و پس از اخذ استانداردهای لازم در حال اجرا میباشد . علاقه مندان به ورزشهای مهیج منتظر خبر راه اندازی این بخش بزودی از جانب ما باشند .

به دلیل مجاورت به لب رودخانه سد و پرآبی آن باشگاه رفتینگ ، کانو و رودخانه وحشی نیز در حال راه اندازی میباشد.

یکبار سفر به این مجموعه رویایی را تجربه کنید و خواهید دید که مشتری خواهید شد .

در نوروز 1401 منتظر دیدارتان هستیم.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمتها با شماره 09369032021 در واتساپ و یا پیج اینستاگرام پارادایز به نشانی paradise_town_sari در تماس باشید .

ساری – جاده کیاسر بعد از سه راه تاکام به سمت فریم – سد سلیمان تنگه

باقیمتهای ویژه برای فصل زیبای بهار . با توجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی امسال فقط 30 اتاق و ویلا برای پذیرائی مهیا کرده ایم . ظرفیت محدود . در صورت تمایل هم اکنون اقدام به رزرو بفرمائید . سپاس